Tehniline tugi

Tehnilise meeskonna tugi ja kaugtugi ©Seri-Deco Oy

Meie tehnikameeskond pakub kliendile vajalikku tuge masinate ja programmide vigade ning  probleemolukordade puhul. Sõltuvalt probleemist, meie tehnik saabub kohapeale või annab kaugtuge interneti vahendusel  (TeamViewer programmi kaudu).

Tänu kaugtoele saame teenindada kiiremini, odavamalt ja hästi. Teenuse hind vastavalt hinnakirjale või lepingutingimustele.

Kaugtoe protsessi käivitamine:

  • Lepi tehnikuga kokku ühine vestlusaeg.  
  • Vajuta linkki ’Tehnikameeskonna kaugtugi’.
  • Avanenud brauseri aken näitab, et laadimine on alganud.
  • Vii läbi vajalikud toimingud.
  • Loe ja nõustu kaugtoe tingimustega.
  • Telefoni teel teata tehnikule oma masina ID ja ühekordne salasõna ühenduse loomiseks.
  • Kaugtugi algab. Ühtegi programmi ei paigaldata sinu arvutisse.
  • Tehnik annab vajalikud nõuanded.
  • Lõpuks kaugtugi suletakse ja ühendus on selleks korraks lõppenud.

Hoolduslepingud ja telefoni abi lepingud

Sõlmides meiega hoolduslepingu, võid olla kindel, et reageerime veaolukorras kiiresti ja tootmisesse ei tule pikki pause. Hooldusleping sisaldab telefoni teel anatvat tehnilist tuge.

Meie tehniline meeskond on kättesaadav tasulise teenindusnumbri kaudu. Samuti pakume võimalust sõlmida telefoni abi leping, mis katab kõik võimalikud telefoni teel toimuvad tehnilised nõustamised.

Tehnilises häireolukorras lepinguline klient teatab probleemist Seri-Deco klienditeeninduse kaudu. Samas teata probleemi olemusest ja masina seerianumber. Meie tehnik võtab sinuga ühendust esimesel võimalusel.

Aitame sul teha õiged valikud.

Otsid tootmismasinaid ja tarvikuid plakatite, kleebisreklaamide või viitade tootmiseks? Tegutsed ärikingituste, sisustustoodete, autode teipimise või akende kiletamise valdkonnas?

Võta ühendust